Temel Küba'da..


Eski Sovyet Devlet Başkanı Brejnev; soğuk savaşın sürdüğü dönemde Küba'ya gelecekmiş. Kübalılar toplanmış, ona jest yapalım, demişler. Ülkenin en iyi ressamına başvurmuşlar.
— Bir tablo yap, adı "Brejnev Küba'da" olsun, diye. Ressam:
— Hadi oradan, ben adamı görmedim bile. Adam hayatında Küba'ya gelmedi. Ben şimdi nasıl "Brejnev Küba'da" diye,atmasyondan bir resim yaparım? Tesadüf bu ya, bizim Temel de puro almaya Havana'ya gelmiş, o sırada ve bu sıkıntıyı duymuş.
— Ben size istediğiniz tabloyu yaparım, ama bana bir sandık puro verirseniz.. Adamlar çaresiz, vermişler. Temel bir hafta sonra, Kübalıları çağırmış;
— İşte tablonuz, demiş ve tuvalin üzerini örten bezi hızla aşağı çekivermiş.
Kübalılar donakalmış. Tabloda, yatakta iki kişi al takke ver külah... Küba Turizm Bakanı gürlemiş.

— Bu ne!!!! Bu ne? Bu kadın kim..?
— Brejnev' in karısıdır da!!.
— Peki, bu üstündeki adam kim?.
— Brejnev’in uşağı!
— Peki, Brejnev nerde LAN !?!!
— Brejnev Küba'da!!.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder