İtiraflar..




Bir daha asla!
SsSsSs, Kadın, 25, İstanbul
İki gün önce arkadaşlarımla ruh çağırdık. İşin dalgasında olan ben, Zeki Müren’in ruhunu çağırıp ondan bir şarkı istedim. O an güldük eğlendik ama iki gecedir, tam uykuya dalacakken, kulağımda Zeki Müren’in sesi, Veda Busesi'ni söylüyor. Uyumaya korkar oldum.
— Sanat Güneş’imiz, ben ettim sen etme, sen yattığın yerde rahat uyu ve lütfen bırak beni, ben de rahat uyuyayım.

Önden iki bilet
STAR, Erkek, 41, Istanbul
Geçtiğimiz yaz, Fethiye sahili oldukça kalabalık, tüm barlar menülerini görülebilecek yerlere koymuşlar, günün spesiyalleri iri harflerle yazılmış. Orta yaş üstü iki hızlı Anadolu erkeği menüyü inceliyor. Sex on the beach 12 YTL kısmi oldukça ilgilerini çekiyor ve kapıda duran garsona bomba soru yöneltiliyor;
— Birader yapıyoz mu? Yoksa sadece seyredecez mi?

Ayıcığım(!)
Voncroy, Erkek, 25, Eskisehir
Sevgilimle ilk defa yalnız bir gece geçireceğim için endişeliyim, endişemin tek nedeni ise, aşırı tüylü olan vücudumu görüp garipsemesi, itici bulması. Uzun bir ön sevişmeden sonra üstümü çıkarmamı, beni görünce de sırtüstü uzanmamı söyledi. Yaptım.
Başını omzuma koydu ve parmaklarını göğsümde gezdirirken uyuklamaya başladı. Ben ise oyunu bozmak istemedim ve ona katıldım. Sabah kahvaltısına kadar her şey rüya gibiydi, hatta kusursuzdu. Ta ki o, çocukken birlikte uyuduğu ayıcığa beni benzeterek, çok eğlendiğini söyleyene kadar.

Örümcek Adam
Bizimkeselisican, Kadın, 32, Tekirdağ
Kocamın 85 yaşındaki babaannesiyle, 3,5 yaşındaki oğlum sohbet ediyor.
— Ne olacak benim paşam büyüyünce? diye soruyor babaanne. Bizimkinde cevap hazır,
— Cipaydirmen!
İyi bir şey olduğunu düşünen babaannem gözlüklerini indirip
kocama dik dik bakarak;
— Babasından bi b.k görmedik ama bu adam olacak gelin! diyor.
Kesin olur pamuk nenem benim, kesin. Sen bin yıl yaşa emi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder