Olmak yada..


Çocuk:
— Babacım yaaa, ben nasıl oldum, çok merak ediyorum.!!
Israrlar artarak sürünce adam:
"— Nasıl olsa bunu, bu oğlana bir gün anlatmak durumunda kalacağım, iyisi mi şimdi açıklayım, hazır sormuşken, kurtulayım gitsin bu işten diye düşünür" içinden...Sonrada:
— Bak evladım, çok iyi dinle, zira bir daha anlatmıyacaam; Ananla baban, bundan yedi sene evvel, bir 'cyber cafe'de karşılaştı. Bir iki bakıştıktan sonra bu 'cyber cafe'nin müsait bir yerine geçtiler... Baban 'memory stick' ile , 'USB' den bir bağlantı kurdu... Anacıın bu fırsatı iyi değerlendirerek 'memory stick' den bir kaç 'down load' indirdi... Bu dangalak baban da, bir-iki 'upload' yükledi... Ammaaa,.... heyecandan 'Firewall' kullanmayı unuttuğumuz aklımıza geldiğinde iş işten geçmişti... Bundan sonrada ne 'delete' edebildik, ne de 'cancel'...
Sonuç olarak da, ortaya felaket bir 'Virüs' çıktı, dokuz ay sonra... İşte mesele bu kadar basit, Benim güzel evladım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder