Oyuncak :))

Tanrı; Adem’le Havva’yı yaratalı birkaç saat olmuştur ve ikisi üzerindeki son rötuşları yapmaktadır. Elinde sadece monte edilecek 2 parça daha kalmıştır. Bunları hangisine takacağı konusunda bir türlü karar veremez. Sonunda onlara sormaya karar verir;
— Elimde 2 parça daha var. Bunları da sizlere monte edeceğim. Bunlardan biri ayakta işemeyi sağlıyor, diğeri...
Daha sözünü bitirmemiş ki Adem büyük bir coşkuyla hemen atılır;
— Ben, ben! Bana ver onu. Çok eğlenceli olacak. Onunla ayakta işeyebileceğim. N’olur bana ver onu!!.
Adem’in ısrarları ve çocuklar gibi zıplayıp durmasına fazla dayanamaz Tanrı, Havva’yı da bu konuda çok heyecanlı görmeyince, o parçayı Adem'e monte eder.
Adem sevinçten çılgına döner. Hemen etrafta koşturur, her yere işaretini bırakmaya başlar. Bir kayayı ıslatır. Sonra kuma adını yazar. Daha sonra da ilerisindeki bir taşı vurmaya çalışır yeni oyuncağıyla. Nihayet sakinleştiğinde Tanrı diğer parçayı monte etmek için Havva'nın yanına gider.
Havva sorar:
— Bana takacağın parça nedir?
Tanrı:
- BEYİN!! :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder