Niye Ben?


Agop ile Eleni evlenmişler ve cicim ayları bittikten sonra Agop eve gelip koltuğuna kurulur kurulmaz, gazeteyi yüzüne çekip Eleni'yle hiç ilgilenmez olmuş. Günlerden bir gün Eleni, Agop'tan ilgi beklentisi ile;
—Bre Agoppp! Mutfağın penceresi bozuldu, yaparsiinn?
Agop, gazeteyi yüzünden indirmiş, gayet sinirli bir şekilde:
— Niye, ben pencereciiii?
Ertesi gün Eleni yine ilgi görmek umuduyla,
— Bre Agoppp!! Mutfağın muslugu bozuldi yaparsiinnn?
— Niye, ben muslukçiii?
Bir sonraki gün;
— Bre Agoppp!! Tuvaletin sifoni bozuldi, yaparsiinn?
— Niye, ben pokçii?
Ertesi gün eve gelen Agop bi bakar her şey tamir edilmiş,
— Kuzum Eleni bunlari sen yaptinn?
— Yoo…
— Eee, peki kim yapti?
— Ee, bilirisin, kapici Abdurrezzek'in bende gözi vardir, yaparsin? dedim, o da dedi yaparim, ama bir şartla..
Agop merak icinde;
— Neymis?
— Ee, dedi bana, ya benimle yatarsiin, ya da bi pasta yaparsiin.
Agop rahatlar;
— Peki kuzim, ne pastasi yaptiin?
Eleni sinirlenir:
— Niye, ben pastaciiii?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder