Rezervasyon:))


Bir rahibe taksiyi çevirir ve yola çıkarlar. Ama taksi sürücüsü aynadan sürekli rahibeye bakmaktadır. Rahibe;
— Neden öyle bakıyorsunuz?
— Çok özür dilerim rahibe, size bir şey söylemek istiyorum ama kızarsınız diye de öyle çok korkuyorum ki!
Rahibe gülümsemiş:
— Sevgili oğlum, benim yaşımda, üstelik de rahibe olan birine ne söylersen söyle hoşgörülü davranacağıma emin olabilirsin. Bana her istediğini söyleyebilirsin..
Bunun üzerine taksi şoförü utana sıkıla:
— O zaman. Şeyy..Benim en büyük fantezim bir rahibeyle sevdiğim şekilde sevişmekti de....
Rahibe yine gülümsemiş:
— Ah bu muydu sevgili oğlum. Yalnız küçük bir sorun var. Kesinlikle hem bekar, hem Katolik olman gerekiyor. Yoksa Tanrı'ya hesabını veremem.
Şoför sevinçle haykırır:
— Evet!! Evet.!.. Ben bekarım ve Katoliğim!!
— O zaman şuradan ormanlık yola sapalım.
Ormana giderler, adam orada en büyük fantezisini gerçekleştirir. Her şey bittikten sonra rahibe bir bakar, adam hüngür hüngür ağlıyor..
— Neyin var sevgili oğlum?
— Rahibe!! Vicdan azabı çekiyorum, n'olur beni bağışlayın.. Ben size yalan söyledim... Ben aslında hem evliyim, hem Yahudi’yim'...
Bunu duyan rahibe güler:
— Ah sevgili oğlum kendini üzme. Aslında ben de gerçek rahibe değilim..İsmim Cemil, muhafazakar ibneyim ve kıyafet balosuna gidiyorum'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder