Adres Sağlam:))


Üç Hıristiyan arkadaş yolda giderlerken, birisi kiliseyi görür ve diğer iki arkadaşına:
—Bekleyin de şurada bir günah çıkarayım!!
Sonra da kiliseye girerek papazın karşısına geçer.
Papaza:
—Papaz efendi, ben bekârım ve nikâhsız cinsel ilişkiye girdim. Günahımı çıkarır mısınız?
—Oğlum sen şu filan filan yerdeki çalışan kızla mı ilişkiye girdin?
— Yok.
—O zaman şu filan apartmanda oturan kızla mı ilişkiye girdin?
—Hayır,
Papaz ise meraklıymış ve son bir tahminde bulunmuş:
—Buldum! Duyduğuma göre şu karşıdaki lokantada çalışan kız için söylüyorlar. O mu?
—Hayır!
Papaz bu kızın kim olduğunu söylemesini isteyince, genç adam bu isteğini reddetmiş:
—Söylemem..
Bunun üzerine papaz sinirlenir ve genç adamı kiliseden kovarak:
—O zaman ben de senin günahını çıkarmıyorum!!..
Genç adam arkadaşlarının yanına döner.
Diğer iki arkadaşı:
—Ne oldu? Günah çıkardın mı?
—Yok. Günah çıkarmadım ama tam üç tane sağlam adres aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder