Sanalsın!!


Sarışınımız erkek arkadaşını heyecanla arar:
—Lütfen buraya gelip bana yardım eder misin? Bir puzzle aldım ama bir türlü yapamıyorum. Çok uğraşmama karşın henüz başlayamadım bile!!
Arkadaşı sorar;
— Peki, tamamlandığında ne çıkması gerekiyor?
—Kutudaki resme göre bunun bir horoz olması gerekiyor!
Arkadaşı sonunda dayanamaz, gidip sarışına yardım etmeye karar verir. Arkadaşını içeri alır ve masanın üstünde her yere dağılmış olan parçaları gösterir;
— Hepsi buradalar işte!
Erkek arkadaşı parçalara bakar bakar, sonra kutuya bakar ve döner şöyle der:
— Öncelikle, ne yaparsak yapalım bu parçaları birleştirip bir horoz yapamayız. Sonra kızın ellerini tutar ve devam eder;
—Biraz rahatlamanı istiyorum. Hadi gidip seninle güzel bir kahve içelim ve sonra.. deyip bir iç geçirir… Sonra da şu Corn Flakes'leri kutusuna geri koyalım!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder