Peder?


Gencin biri günah çıkarmaya kiliseye gider. Rahiple birlikte günah çıkarma odasına girer başlar anlatmaya;
— Peder, büyük günah işledim.
— Evet oğlum... Ne yaptığını anlat bana... Tanrı
seni affedecektir. .
— Kız arkadaşımla üç yıldır çok güzel giden bir
ilişkimiz var. Ve aramızda ciddi bir yakınlaşma
olmadı. Dün onu görmeye evine gittim, kız
kardeşinden başka evde kimse yoktu. Ortalıkta
kimsenin olmadığını görünce kardeşiyle
beraber olduk...
— Oh, bu çok kötü evlat!. Fakat yaptığının kötü bir
şey olduğunun farkındasın. Tanrı affetsin...
— Peder, geçen hafta kız arkadaşımı görmeye
işyerine gitmiştim. İş arkadaşlarından biri
dışında iş yerinde kimse yoktu. Ortalıkta
kimsenin olmadığını görünce iş arkadaşıyla da
birlikte olduk..
— Oh, bu hiç de iyi olmamış doğrusu!.
— Peder, gecen ay, kız arkadaşımı aramak için amcasının evine gitmiştim. Yengesinden
başka evde kimse yoktu. Ortalıkta kimsenin olmadığını görünce, yengesiyle de birlikte
olduk..
Genç karşılık gelmediğini görünce seslenir:
— Peder? Peder, neredesiniz?
Hiç ses yok... Kilisenin içinde rahibi aramaya başlar ve onu piyanonun arkasındaki masanın altında saklanır bulur;
— Peder, niçin orada saklanıyorsunuz?
— Şeyy. Birden ortalıkta senle benden başka kimsenin olmadığını fark ettim de..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder