Sıcak Yumurta!!

Arkadaşlıkları geçmişe uzanan artık üçü de evli olan bayanlar bir cafe de buluşur. Sohbet sohbeti açar; ev işleri, çocuklar, derken konu kocalarına gelir. Bir tanesinin suratı asılır, diğerleri de nedenini sormak zorunda kalır.. O da:
- Dün gece biraz kaşındım yatakta, Muhittin’e yaklaştım.İsteksizdi.. Yumurtalarını tuttum.. baktım soğuk, buz gibi.. Sordum, niye yumurtaların soğuk. O, homurdanıp sırtını çevirdi ve sonra da uyudu!! Bilseniz kendimi çok kötü hissettim.
Bir hafta sonra 3 arkadaş yine buluşur. Bu sefer ikincisinin suratı asıktır.. Ona da nedenini sorunca:
- Dün gece merak ettim.. Bende Kemal’in yumurtalarını tuttum.. Baktım buz gibi.. Ben de yumurtaların niye soğuk diye sordum.. O da homurdanıp sırtını çevirip uyudu.. inanır mısınız ben de kendimi çok kotu hissettim..
Çok geçmez yine buluşurlar.. Bu kez üçüncünün suratı şiş ve bir gözü de mosmordur. Diğer ikisi lafı dolaştırmadan direk sorar, bu ne hal diye… Oda:
- Valla ne yalan söyleyeyim. Ben de merak ettim, kocamın yumurtalarını tuttum.. Sımsıcak, ateş gibi.. Ben de sordum; neden senin yumurtaların sımsıcak da, Kemal’le, Muhittin’in yumurtaları buz gibi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder