Mutedil...


İşadamı, ofisinde geç saatlere kadar sekreteri ile ciddi ciddi çalışır. Artık geç olmuştur, günün yorgunluğuna ek olarak acıkmışlardır da:
- Hadi çıkalım artık, gidip bir şeyler yiyelim de, evlerimize öyle gidelim!!
Çıkarlar, bir lokantada iyi bir akşam yemeği yerler, biraz da alkol alırlar sonra işadamı, sekreterini evine bırakır. O ara sekreter, nezaketen:
- Efendim!! Bir kahve içmek ister misiniz?
İşadamı:
- Oh!! Neden olmasın! diyerek teklifi onaylar..
Kahveyi içki izler, içkiden sonra da ruhlar ısınır ve birlikte olurlar.
İşadamı kalkar, evine gider. Sabah 04 civarıdır. Arabayı parkeder, cebinden bir tebeşir çıkartır, ceketine pantolonuna bir kaç çizik atar biraz tebeşir tozu serper ve içeri girer.
Karısı ayakta beklemektedir.
- Neredeydin?
- Aysel'le geç saate kadar çalıştık, sonra yemeğe gittik, onu eve bıraktım yemekten sonra beni kahve içmeğe çağırdı, kahveydi, sohbetti, içkiydi derken kendimizi yatakta bulduk, ancak toparlandım, geç kaldım, özür dilerim karıcım...
- Yalancııııı! Yine bütün gece o zibidi arkadaşlarınla bilardo oynayıp bira içtin di mi!?? Sen adam olmayacaksın ruhun serseri! Serserisin sen!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder