I Love Your Blog

Bu aralar, çeşitli nedenlerle de olsa, ziyaretlerime, gereken özeni göstermediğimi anlamış bulunuyorum. Sevgili blog arkadaşlarım Hülya’ca ve mgurdal arkadaşlarım tarafından, sayfamın "I love Your Blog" ödülüne değer bulunduğunu öğrenmiş bulunuyorum. Böyle bir değere sahip olmak tabii ki güzel duygu .Sevgi karşılıklı olmalı ayrıca.. Düşünmeniz bile yeter diyeceğim ama düşündüklerini nasıl kanıtlayacaklar değil mi?J)
Benim de; olaylara bakışını, sunusunu, kurgusunu, beğendiğim ve sayfasından keyif alıp izlediğim bir çok blog arkadaşım var..Ayrıca sanal ortamda olsa insanın kendini bir şekilde ifade edebildiği, bulduğu bu çalışmalara ayrı bir değer veriyorum.. Çünkü paylaşılanlarla yaşam, güzelleşiyor, keyifli, neşeli bir hal alıyor.

Sevgili Hülya’nın deyimiyle:)); blog konseptinizi de bozmazsa " sizde bu mim hakkında yani sizin "I love your blog" dediğiniz blogları yazmaya devam edebilirsiniz. Sevgilerimle.








I ♥ your blog:
Laguer

Hasretsenfonileri
Okan Yüksel
Çelişki ve Analiz

Shortstorydünyası
Our Beautiful House&Garden
Şairane

Sevgi Bahçesinden Bir DemetÇilek'in Dünyası
Tropicalmalibu

BloggErdal
Hasat
Gaziemir Orman
Hamdivehusnucan
Karakalem

Portakal Mavisi
Ivır-Zıvır
Gayriciddi
Kaptan

Ümidim
Serkan Özçalık

BenceraN
Hasan Yörükİçimden Geldiği Gibi..
Hayatın Gerçekleri..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder