Damızlık...


Çiftçi, komşusunun çiftliğine gidip, zilini çalar. Kapıyı evin 9 yaşındaki küçük oğlanı açar.
Sinirli bir şekilde:
- Baban evde mi?
- Hayır efendim. Kasabaya gitti..
- O zaman annen?
- O da babamla gitti efendim.
- Ağabeyin Howard?.. O burada mı?
- O da annem ve babamla gitti efendim..
Çiftçinin ilk sorudan itibaren yerinde duramayıp tepinip durduğunu gören oğlan nazikçe sorar:
- Sizin için ne yapabilirim efendim?Alet edevat ödünç alacaksanız yerlerini biliyorum.. yada babama mesaj bırakabilirsiniz..
Çiftçi:
- Ben.. Ben babanla önemli bir konu görüşecektim. Ağabeyin Howard'la ilgili.. Kızımı hamile bırakmış.
Oğlan:
- Onu babamla konuşmalısınız efendim. Size belki yardımı dokunur diye söyleyeyim, babam boğası ile çiftleşme için 150, domuzu için 75 dolar alıyor.. Ağabeyim için ne ister gerçekten bilmiyorum..!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder