itiraflar - 5

Cinsiyet: Kadın; Yaş: 32; İl: İstanbul
Eşimle ölüm üzerine konuşuyorduk.
- Sana vasiyetim olsun, ölürsem beni memleketime göm, dedim.
Duygusal bir yanıt beklerken:
- Cenaze nakletmek kolay değildir ve masraflıdır, kusura bakma nerede ölürsen oraya gömerim!! dedi.

Cinsiyet: Kadın; Yaş:30; İl: İstanbul
Yıllar önce dedemi doktora götürmüştük.Doktor, tahlil yapılacağı için:
- Karnınız aç mı tok mu?" diye sorduğunda şu karşılığı almıştı:
- Sağ ol evladım, gelin sabah börek yapmış, yedim, bir şey istemem!

Cinsiyet: Kadın; Yaş: 24; İl: İstanbul
Sabahları işe babamla gidiyorum. Trafikte hoşlanmadığı durumlar olduğunda arabanın içinde:
- Çekil, dur, ne yapıyorsun ya?!!diye bağırır durur. Bağırmak yerine kornaya basmasını söylediğimde;
- İnsanları rahatsız etmemek gerekir, der. Baba, farkında mısın bilmiyorum ama ben de bir insanım!

Cinsiyet: Kadın; Yaş: 24; İl: İzmir
Bir haftadır günlük tutuyorum. Şunu anladım ki boşa yazıyorum. Her günüm aynı geçiyor. İlk günü yazıp gerisini fotokopi çeksem de olurmuş. Ne kadar monoton bir hayatım varmış!

Cinsiyet: Erkek; Yaş: 23; İl: İstanbul
- Yapamıyorum, beceremiyorum! Yediğim son lokmayla içeceğimin son yudumunu denk getiremiyorum. Türk değil miyim acaba?

Cinsiyet: Kadın; Yaş: 36; İl: Ankara
İşten yorgun geldiğim bir akşam televizyon seyrederken kızımın dizlerine yattım. Kedi okşar gibi saçlarımla oynayan kızıma:
- Hadi bana güzel bir şey söyle, dedim.
- Anne saçlarındaki kepekler azalmış!! dedi.Pes diyorum yani pes.

Cinsiyet: Kadın; Yaş:19; İl: Konya
Annem kendime aldığım psikoloji kitaplarını okuyup okuyup:
- Ömrüm boşa geçmiş, diye depresyona giriyor.

Cinsiyet: Erkek; Yaş:20; İl: İzmir
Ailem beni aldırmak istemiş. Doktor:
- Burada alamayız, daha iyi şartları olan bir hastaneye gitmelisiniz, demiş.
100 km. uzaktaki üniversite hastanesine gitmek bizimkilere zor gelmiş ve ben doğmuşum!

Cinsiyet: Erkek; Yaş: 29; İl: İstanbul
Henüz yerime biri alınmadığı için şu anda her iki departmanda birden aynı anda çalışıyorum. Geçen gün farkında olmadan arayan bir müşteriye:
- Kendisine aktarıyorum, diyerek diğer kattaki masama aktardım telefonu. Kişilik bölünmesi dedikleri bu olsa gerek.

Cinsiyet: Erkek; Yaş: 26; İl: Çanakkale
Geri vites yerine 4. vitese takıp İnternet kafenin camından içeri giren bir baba ile fren yerine gaza basıp şarampole yuvarlanan bir annenin çocuğu olarak trafik canavarı geni taşımaktan korkuyorum.

Cinsiyet: Erkek; Yaş: 40; İl: Bursa
İki yıl önce Trabzon´da bir kahvenin önünden geçerken, içeriden gelen´´Gooollllll´´ sesiyle irkilmiştim. Merak edip sorduğumda ise 13 yıl önceki, Trabzonspor´un 4–3 galibiyetiyle sonuçlanan Lyon maçını seyrettiklerini söylemişlerdi.

Cinsiyet: Erkek; Yaş: 31; İl: İstanbul
Hafta sonu evde karımla birlikte “Örümcek Adam 2” filmini izliyorduk. Filmin bir sahnesinde Örümcek Adam kurtardığı sevgilisi için iki bina arasında büyük bir ağ yaptı, birlikte o ağda gökyüzünü seyrettiler. Tam da o sahnede karımın bana söylediği:
- Sen bana hiç böyle bir ağ yapmadın, cümlesinden sonra kadınları anlama çalışmalarıma bir son vermiş bulunuyorum. Duyurulur.

Cinsiyet: Erkek; Yaş: 31; Ülke: Yurtdışı
Arkadaşımın 5 yaşındaki kuzeninin Ankara-Atakule´yi gördüğünde verdiği tepki:
- Bu ne kadar büyük bir mikrofooonn!!

Cinsiyet: Kadın; Yaş: 19; Ülke: ABD
5 yaşındaki kuzenim yüzünü avuçlarının içine almış hüngür hüngür ağlıyordu. Ne olduğunu sordum:
- Abla her gün ordan oraya, ordan oraya sonra oradan da tekrar buraya yaa... Bıktım
artık!, dedi. Orası neresi hala bilmiyorum.

Cinsiyet: Kadın; Yaş: 19; İl: İstanbul
Beşiktaş´ta umumi bir tuvalete anı defteri koymuşlar. Ne yazmamızı bekliyorlarsa??

Cinsiyet: Erkek; Yaş: 26; İl: İstanbul
Modern psikolojinin öncülerinden Sigmund Freud ´kadınlar ne ister´ sorusunu Türk
kadınlarını tanıdıktan sonra sorabilir miydi acaba? Hiç sanmıyorum! Meslekten istifa eder, kendini içkiye vurur ve Türk erkeklerinin yaşamının anlamını sorgulardı!

Cinsiyet: Erkek; Yaş: 29; İl: Adana
Dün akşam katıldığım bir düğünde gelin ile damat salona Mehter Marşı eşliğinde girdiler. Neyi fethedeceklerini merak etmedim değil doğrusu.

Cinsiyet: Erkek; Yaş: 26; Ülke: Yurtdışı
Tahtada soruyu çözerken:
- Evladım ne yapıyorsun? Sorusuna:
- İyiyim sen ne yapıyorsun" deyişimden bu yana tam 7 dönem geçti. Hocam! Ya yuvarlak hesap 10 yapıp bitirin bu inadı ya da emekli olun. Lütfen ama...

Cinsiyet: Kadın; Yaş: 35; İl: İstanbul
Bebeklerini oturma odasında bırakan kızıma biraz da çıkışarak:
- Şu çocuklarını toplar mısın,dedim.
3,5 yaşındaki kızımdan cevap gecikmedi:
- onlay senin toyunun!!
Ben mi?
Cevap bile veremedim.

Cinsiyet: Kadın; Yaş:22; İl: Antalya
Geçen akşam kendisini kızdıran kardeşime annemin cevabını aynen aktarıyorum;
- Sus yoksa, seni tehdit ederim!
Siz hiç tehdit edilmekle tehdit edilmediyseniz henüz annemle tanışmamışınız demektir, buyrun sizi mağmaya alalım.

Cinsiyet: Kadın, Yaş:32; İl: İstanbul
Bir hastanede dünyaya gelmişim, o zamanlar hemşireler, erkek bebek müjdesini verince; daha çok para aldıklarını bildiğinden benim içinde:
- Hayırlı olsun bir oğlunuz oldu!! demiş.
Annem taaki üzerimi değiştirene kadar benim kız olduğumu fark etmemiş. Sonrası annem şokta, bütün hastaneyi ayağa kaldırmışlar.... Ne günlere geldik!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder