Av Masrafı!! :))

Ünlü bir iş adamının oğlu üniversiteyi bitirince Fransa'ya, Paris'e Sorbonne Üniversitesinde Yüksek lisans öğrenimine gidecektir. Tüm aile oğlanı Atatürk Hava Alanında uğurlamaya gelir. Annesi, Babası, Kız kardeşleri, Dedesi, Büyükannesi, Teyzesi, amcaları, halası, arkadaşları vs. Baba oğlunu bir kenara çeker;
- Oğlum ben her ay Paris'teki masrafların için sana bir çek yollarım, sen masraflarını bir mesajla bana bildirirsin!.
- Peki baba, sağol.. Allah seni benim başımdan eksik etmesin!.
Baba devam eder;
- Bu arada, biliyorsun Paris aşk şehridir, muhakkak aşk masrafların da olacaktır, genç ve yakışıklı adamsın, benim gibi bir babanın oğlusun, mesajında aşk masrafları diye yazma! Annene, kardeşlerine ayıp olur, “av masrafları” diye yaz ben anlar, yollarım çeki sana!
- Peki baba sağol.. Sen babaların en büyüğüsün!!.
Uçak havalanıp, Paris'e yollanır.
Birinci ay sonunda oğlandan babasına mektup gelir, İşte şöyle iyiyim, pansiyona yerleştim, dersler şöyle, rahatım yerinde, falan filan. Masraf listesi ekte;
Okul Taksiti 1.500 Euro
Pansiyon 300 Euro
Yemek Masrafı 900 Euro
Kitap masrafı 250 Euro
Giyim 1.000 Euro
Ulaşım Masrafı 350 Euro
Av Masrafı: 5.000 Euro
Baba hemen çeki yazıp yollar.. İkinci ay sonunda gene oğlandan mektup; İşte babacığım şöyle iyiyim, böyle rahatım yerinde, dersler mükemmel, falan filan, Masraf Listesi ekte;
Okul Taksiti 1.500 Euro
Pansiyon 300 Euro
Yemek Masrafı 700 Euro
Kitap masrafı 150 Euro
Giyim 600 Euro
Ulaşım Masrafı 300 Euro
Av Masrafı 25.000 Euro
Baba yine çeki yazıp yollar, Üçüncü ay sonunda yine mektup; Anneciğim, babacığım Hepinizi öpüyorum, çok mutluyum, rahatım yerinde, dersler harika falan filan. Masraf Listesi ekte;
Okul Taksiti 1.500 Euro
Pansiyon 300 Euro
Yemek Masrafı 700 Euro
Kitap masrafı 250 Euro
Giyim 725 Euro
Ulaşım Masrafı 400 Euro
AV MASRAFI 50.000 Euro
Baba çeki yollar ama ava masraflarının katlayarak yükselmesi üzerine bir not yazar; Not şöyle, "oğlum av masrafların gittikçe yükseliyor, biraz kaliteyi düşür, daha umumi yerlere yönel (!) tamam mı yavrum? Anladın onu sen!!."
Takip eden ay oğlandan bir mektup, fazla havadis yok, belli ki canı sıkkın,
Masraf Listesi ekte;
Okul Taksiti 1.500 Euro
Pansiyon 300 Euro
Yemek Masrafı 400 Euro
Kitap masrafı 150 Euro
Giyim 300 Euro
Ulaşım Masrafı 250 Euro
Av Masrafı 150 Euro
Tüfek Tamiri 250.000 Euro


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder