Mim


Paraşütle atlamaca..
Bu kez pek sevemediğim, hayal etmekte dahi zorlandığım bir mim var. mgurdal ve hayatmasalolsa adlı blog arkadaşlarım, ben size ne deyim!(?)! Deveyi hendekten atlatmaya tercih ederdim hani..Bende yükseklik korkusu var yahu!! Bırak 1000m. 200m.de içim dışıma çıkıyor, ortalık gidip geliyor, ayakta durmakta zorlanıyorum.. ..
Buyrun efendim, mim soruları ve benim çıkarttıklarım:

1. Paraşütle atlamaya karar verdiniz ve ilk atlayışınızı yapmaya hazırlanıyorsunuz. Yerde sıranızı beklerken yukarıdan atlayanları seyrediyordunuz... Aklınızdan neler geçiyor?
Önce, poşetim ve peçetelerim planladığım gibi yerinde mi diye elle yoklardım. Ne olur ne olmaz!! Gökyüzünde yerçekimi kurallarına göre çıkarttıklarından önce inmekte var, diye iç geçirirdim..Hımm, aklımdan başka neler geçmez ki!! Yaşamda her haltı yemek zorunda mısın? Ne işin var senin burada? diye bir taraftan kızarken, olsun bir çılgınlık adamı götürür mü? Nasıl ki? Diye de ikirciklenirdim kendi kendime. Sonra da gökyüzüne bakar,. “Heyt be!! Şu gökyüzünden süzülenlere bakar mısın?! Haydi oğlum!! Kim tutar seni!! Benim neyim eksik onlardan!! Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın!!” der miydim acep? Yaşamadım ki!!

2.Sıranız geldi ve uçak üç bin metreye yükselirken, siz de kendinizi hazırlıyorsunuz. Arkanıza hiç bakmadan önünüzde açılan kapıya geliyor ve aşağıya bakıyor ve kendinizi aşağıya bırakıyorsunuz. Aşağıya atlarken ne diye bağırıyorsunuz?
Oraya kadar geldikten sonra zevki kimseyle paylaşmaz, bırakırdım kendimi boşluğa!! Yavaş yavaş açardım gözlerimi.. Bağırmakta gerekir sanırım burada bence de iyi olur. Ne diye bağırırdım ben, kendimde miyim ki biliyim.. Anlamı olmazdı herhalde ağzımdan çıkanların..

3. Güvenli bir şekilde yere indiniz. Paraşütünüzü toplarken bi eğitmen size doğru geliyor ve size birşeyler söylüyor. Eğitmen ne söylüyor?
Bu kadar kasılacağınızı bilseydim size bu şansı vermezdim..Adam ol önce!! Ne demek bu paraşütu ben toplamam.. Ben, senin babanın kahyası mıyım?. Herkes yaptığı haltı temizler..Ben anlamam! Topla malzemelerini!! Yıkamadan da sakın teslim edeyim deme!!
Bu mudur?
Budur...
Eee bizde böyle...
Ben de bu görevi; İçimden Geldiği gibi ve Ivır Zıvır arkadaşlarıma mimliyorum.
Gereğinin yapılması rica olunur efendim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder