Duydun mu?

Temel ile Fadime tatil gününde hayvanat bahçesini gezmeye gelir.Aslan kafesinin önüne geldiklerinde kafesin boş olduğunu ve aslan bakıcısının içeride temizlik yaptığını görürler. Meraklanan Temel:
- Ula!! Aslanlar nerede?
Bakıcı:
- Şimdi onların seks saatleri 5 saatten önce çıkmazlar..
Konuşulanlara birebir tanık olan Fadime biraz ilerleyince sitemle Temel'i dürter:
- Tuytun mu Temel?
Temel yüzünü buruşturur
:
- Tuytum Fadime!
Biraz daha ilerde Ceylanların kafesinin önüne gelirler ama orada da bakıcıdan başka biri yok, ona da sorduklarında:
- Şimdi onların seks saati, 4 saatten önce çıkmazlar.
Fadime yine döner bu kez daha bir sitemkar:
- Tuytun mu Temel!
Temel iyice bozulur:
- Tuytum tuytum!
Aynı durum gorillerin önünde daha tekrarlanır. Sonra geyiklerin bulunduğu kafesin önüne gelirler. Bakıcı:
- Şimdi onların seks saati ama bekleyin bir - iki dakikaya kadar çıkarlar!
Gerçektende 1-2 dakikaya kalmadan geyikler kafese girerler. Bunun üzerine Temel gururla döner:
- Tuytun mu Fadime? Cördünmü?

Sitemkar Fadime, ses tonunu biraz daha yumuşatır:
- Tuytum tuytum Temelum!! Ama sen de şu ceyuğin kafasundaki poynuzlari cördün mü?!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder