Gönülden Kaleme Dökülenler!

Bıktım
Hocamın odasına flash bellekte ödev teslim etmeye gittim. Belleği hocaya verirken hocam:
- Hangi dosyanın içinde?
Offf, dosyanın adını değiştirmeyi nasıl unuturum ya!
- “Bıktım” dosyasının içinde hocam.
Sizce kalır mıyım, geçer miyim?

Mart kedileri
Balkondaki bağıran kedileri kastederek
- Şu kediler kadar olamadık! diyorum.
Karımdan gelen cevap:
- Hiç mi başı ağrımaz bunların?

Bir taşla iki kuş
Yeni doğmuş oğluma, ısrarla babasının demode ismini koymaya çalışan kocamı vazgeçirmek için, o ismin eski sevgilimin adı olduğunu söyledim.Sonuç; artık babasından bile bahsetmiyoruz.

Fonksiyon öncelikli
Soğuk, kutba yakın bir ülkeye, oradaki kış yaşamı merak edip de giderken, benimle gelme kararı alan arkadaşa, kendisini sıcak tutup, konfor sağlayacağını belirterek termal içlik almasını önerdim. Vakit bulabilirse alacaktı...
Gereken bu vakti bulamadığını, havaalanındaki bekleyişimiz esnasında otururken, bacak bacak üstüne attığında sıyrılan paçasının altından görünen ve alt kısımları dantelli olup,
sonrasında, eşine ait olduğunu itiraf ettiği iç giysisini fark edince anlamış oldum.

Telefonu çalan dondurmayı alır
Ehliyet kursundayken, trafik dersinde sınıfça karar alıyoruz. Kimin cep telefonu çalarsa tüm sınıfa dondurma ısmarlayacak.2 aylık ders süresince 2-3 arkadaşımız ceza olarak sınıfa
dondurma getirdi. Ben mi? Yaklaşık 20 kez hocanın cebini gizli numaradan aradım.
- Bir gün de cebini sessize alma be hocam!

Tıbbi Atık
Hastanenin "Tıbbı Atık" bölümünde görevli; turuncu tulumlu, sırtında kocaman tıbbi atık yazan ve oldukça çirkin olan yaşlı adama asansör beklerken:
- Ayyy tipe bak valla tam bir tıbbi atık! diyerek laf atan yapay zekalı kişi benim ablam olur. Bunun üzerine ablamın şişman olduğunu görüp,
- Yük asansörü öbür tarafta, burada boşuna bekleme!diyerek cevap veren eli öpül esice kişilik ise tıbbi atıktır.

Sapsız Balta
- Oğlum yirmi iki yaşına geldin, hala bir baltaya sap olamadın! diyen annesine
- Anne, elli yaşına geldin, hala benden bir sap olmayacağını anlamadın!" diyen sap kardeşime ne demeli?

Evrim
Çok kıllı olan komşumuzun eşinin yorumu:
- Gençken babayiğit görünüyordu, hoşuma gidiyordu ama yaşlanınca kutup ayısına döndü!"

Patrona Saygı
Evet yaptım. Patronun odasına gitmek için ayağa kalktım, kapıya yöneldim ve daha kendi odamdan çıkarken, kendi kapımı çaldım. O derece bir saygı yani!

Mahkeme Kararı
Hâkim, aile içi danışmanlık hizmeti veren kuruluştan psikolojik destek almamıza karar verip boşanma davasını reddetti. Avukatım psikolojik destek alması gereken kişinin kocam
olmasını söyleyerek karara itiraz etti.
Hâkim, sert bir üslupla: bekara karı boşamak kolaydır atasözünü hatırlattı, avukatım
ilk evliliğini ne zor şartlarda bitirdiğini detaylıca hakime anlattı,
Hâkim
- Ama ben bu çocuklarda ışık görüyorum, diyerek avukata itiraz etti.
Avukatım:
- O gördüğünüz ışık değil, ateşte patlamaya neden olacak bir kıvılcım, dedi.
Derken yükselen sesleri yatıştırmak bana düştü:
- Karımın psikolojisini bozdunuz, bizi üzmeye hakkınız yok; Sakin olun!" demekse kocama düştü...Ve yine yine yine, boşanamadık!

Sayın
Kredi komitesinde ilk defa başkanımızın karşısına çıkacağım için heyecanlıydım.
- Sayın Başkanım mı, desem
- Sayın Başkan Bey mi, desem derken; heyecandan konuya
- Emel Sayın, diyerek girmem, bir süre geçici görevle uzaklaşmama sebep olsa da seviyorum Emel Sayın'ı...

Çarpma İşlemi
Derste çarpım işlemini anlatırken üstteki çarpan sırasına aile büyükleri, alttaki çarpan sayısına torun adını takmıştım.
- Torunlar tek tek bütün aile büyüklerinin elini öpmeden diğer toruna geçilmez, demiştim.
Bugün derste öğrencimi tahtaya kaldırdım ve sordum:
- Burada kaç torun var?
Cevap;
- Benim torunlarım mı öğretmenim?
- Evet senin torunların dedecim...

Dereyi Görmeden
Düğün konsepti ve planı hazır, ilk dans müziği hazır, gelinlik modeli seçildi, davetiye seçildi, balayında Yunanistan'a gidilecek, evin eşyaları beğenildi, hatta abartılıp evcil hayvanımız
ve adı da seçildi. Yani tüm planlar hazır.
Bir de benim boşanma davam sonuçlanırsa, evlenmemiz için hiçbir mani kalmayacak.

Psi-psikopatım
Yalanlar söyleyerek geçirdiğim yaşantımdan bunalıp psikologa gitmeye başladım. Fark ettim ki daha ilk seansta ona da yalanlar söylüyorum. Böylece artık iflah olmayacağıma inanmış bulunuyorum. Şu an bu kriz ortamında verdiğim vizite ücretine yanmakla meşgulüm.

Yoğurtlu Makarna
Dertliyim, tamam anladık. O gece çok içtim, onu da anladık. Sonra masanın ortasına kusuverdim, iğrençti ama tamam, onu da anladık... Peki, yediğim yoğurtlu makarnayı çıkardıktan sonra:
- Aaa nereye gitmiş bu makarnanın yoğurdu? diye sorarak milleti gülme krizine sokmam neydi? Onu hala anlayabilmiş değilim.

Boyacı
Evde tadilat yapıyoruz, fonda Latin müzikleri çalıyor. Boyacının yanından geçerken arkadaş içten dileklerini iletiyor.
- İnnşallahh bu müzikleri yapan adam ölmüştür.

Zenci Poposu
- Pilatesle, yaza kadar herkesin poposu zenci poposu gibi olacak.diyen Ebru Şallının programını izleyen arkadaşımın yorumunu aynen aktarıyorum:
- Benimki bronzlaşmaya başladı bile!

Foto Şip-Şak
Sofradayız, herkes bana bakarak aynı anda konuşuyor.
- Fotoğraf makinem nerede, çok komik oğlum ne biçim gülüyor!
Diğeri:
- Ne gülmesi oğlum, ölüyor!
Bir başkası:
- Ölmeden çekelim lan, valla boğuluyor, bulun şu makineleri!
Hala yaşıyorsam şaşkınlıktan sandalyeden düştüğüm içindir.
Fotoğrafçıdan dost olmaz arkadaşım.

Anneanne Yemeği
Odasına geçti, başladı eşyalarını toplamaya.
- Hayırdır nereye gidiyorsun?
- Anneanneme.
- Neden eşyalarını topluyorsun?
- Orada yaşayacağım artık!
- Neden?
- Çünkü onun yaptığı yemekler gibi yemek yapamıyorsun, anneannem ölürse bu yemekleri kim yapacak? Çocuklarıma her gün senin pişirdiğin yemekleri pişirmek istemiyorum!
13 yaşındayken böyle, 20 yaşındaki halini düşünemiyorum. Allah'ım sen koru beni!

Bitsin Artık
Evliliğimizin başından beri bankalarla başını kredi kartları yüzünden belaya sokan, 2 senedir ne benimle, ne çocuğuyla ne de eviyle ilgilenmeyen, evi otel gibi kullanan, sürekli bir yerlere borcu olan, akşamları eve geldiğinde 2 kelam etmeyen ve sırtını dönüp uyuyan kocama
boşanmak istediğimi söyledim. Darıldı, benimle konuşmuyor!

Esmer
En yakın arkadaşıma:
- Geçen gece karabasan geldi sanırım bana, nefes alamadım. Anlatamam o anımı...
- Eee, esmer seviyorsun ya ondandır..
Çok pardon bunun sarışını falan var da ben mi bilmiyorum?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder