Baba, Para Versene..


- Baba, para versene!!
- Ne parası?
-Walla fark etmez Türk parası, Amerikan Doları, İngiliz Sterlini olabilir.
-Yaaa sabır

- Baba para versene.
- Ulan daha dün para vermedim mi ben sana. Napcan yine?
- Baba kontörüm bitti kontör alacam.
- Ulan senin hattın faturalı değil mi? Dün de faturamı yatıracam diye para aldın yimezler.
- Öyle mi dedim. Tüüühh.

- Baba para versene
- Ne kadar lazım?
- 200 Tl. yeter.
- O kadar mı? Dur askılıkta ceketimin cebinden alıp geleyim.
Çaaaaat.
- Tühhh ulan babam yine kaçtı? Bir haftadır aynı numara!

- Baba para versene..
- Artık elin ekmek tutsun! Çalışta kazan lan!
- Ne demek yaa!! Sen bana 18 yaşımı geçene kadar bakmakla yükümlüsün yasal olarak yani.
- ULan eşoleşşek sen 18 yaşını geçeli 18 yıl oldu nerdeyse.
- Hadi yaa!! O kadar oldu mu??

- Baba biraz para versene.
- Lan ben senin yaşındayken eşek gibi çalışıp 4 nüfusu besliyodum. Bir gün yine çalışırken…
- Eywahh yine başladı. Tam 1 saat 20 dakika sürer bu nasihatnameyi okuması. Maçı kaçıracam. Keşke istemeseydim.

- Baba…
- Yine mi para istiyon?
- Yok baba. Para istemiyom.
- Aslan oğlum!!
- Baba süper bi iş kuruyom. Yalnız bu iş için annemin altınlarına ihtiyacım var baba.Köşeyi dönüyoruz yakında.
- Yürü git ulan bu kaçıncı.

- Baba para ...
- Ahh kalbim
- Baba! Tamam baba, şaka yaptım!
- Ohhhh.

- Baba paran var mı?
- Var ama vermem.
- Hönk

- Baba para versene.
- Napcan yine parayı?
- Baba Selin’in doğum günü, hediye alcam
- Ulan bu Selin’ninde yılda 360 kere doğum
günü oluyoo.
- …………
- Yemedim ama neyse..

- Babişşşş sen ne sürdün böle? Bugün ne güzel kokuyosun!!
- 40 yıllık parfüm kızım, ne yenisi yaa!
- Babişş sana bugün bi güzellik gelmiş yaa!! Çok yakışıklısın valla! Kimin babası..
- Kızım kısa kes!! Ne istiosun?
- Canının sağlığı,.. ee bide paraa
- Napıcan bakim daha dün verdik yaaa!!
- Yaaaaaa babaaaaaa!! Dün nolduuuu biliomusun? Bak anlatıyım
- Aman yavrum, sus yaa!! Valla kaç para istiosan vercem, yeterki sus!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder