Mim

Sevgili Portakalmavisi Düşler tarafından "masaüstünüzü görebilirmiyiz " konusunda mimlenmişim bence bir mahsuru yok blog arkadaşım.. Böyle oyunlarda beni de düşünüp oyunda yer vermenizden dolayı çok teşekkürler.. Her zaman fıkra olmaz tabii, bazen küçüklüğümü anımsıyorum bu tür oyunlardan.. Masaüstümü misafirler görecek diye de bir çeki düzene sokmadan olduğu gibi resmettim.. Nasıl olsa yeni format atmıştım:))) İsabet oldu!!



Ben bu zinciri tamamlamış olmaktan mutluyum, oldukcada keyifli.. Bakalım Kimler bu oyunda zinciri sürdürmeli?Umarım çizmeyi aşmıyoruz!! Zihin Pili'ni , Fotoğraf hep doğadan olacak değil ya komşumu laguer90'ı ve hep sevimli kedileri assy ve punky'i resmeden sonja hanımı OurBeautiful house&garden'ı masaüstünü bizlerle tanıştırmaya davet ediyorum.. Umarım yayın konseptinizde bize de yer vardır!! Kimbilir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder