Elinizde Okuduğunuz Kitap!! ( Harbi!!!)

Blog aleminde bir blogcu iseniz, sizin izlediğiniz ve sizi izleyen var ise, mimlenmek oldukça doğal, olağan bir durumdur. Mimlenen bloglara rastladığımda da, mim nedir yaa, mimlenmek nasıl birşeydir ki diye de sormuyorum.. Çünki artık biliyorum..Ekeleştim hani!! Önüm arkam sobbbe gibi... Derken bugün, şu an itibari ile Hayat Denilen bir Masaldır tarafından mimlendiğimi öğrendim. Artık bir blogcu gibi davranarak ne yapmam gerektiğini biliyor, hissediyorum...Mim, aynen şöyle:
1. Yakınınızda bulunan ilk kitabı alın.
2. 161. sayfayı açın
3. 5. cümleyi okuyun.
4. Blog sayfasına yazın.
5. En güzel cümle ve en güzel kitabı seçmeyin.Sadece yakınınızda olan ilk kitabı alın.
6. 5 blog arkadaşınıza yollayın. Aynen efem!!! Ne demek!!
Ben bu tür oyunlara uymanın, bende yarattığı heyecanla;
1.Yakınımda bulunan ilk kitabı aldım.
2."Saraydan Sürgüne" hımmm ... 161. sayfa öylemi diyerek ve yer yer bıdırdanarak, ilgili sayfayı açtım.
3.Demek 5. cümle haaa. Aynen okumalıyım öyle mi!!.
4.Bunu blog sayfasına yazın demişsin hay hay!!...Tümce aynen şöyle;"Pek saygı değer Sultanım..."merak etmeyin yahu!! oyun böyle...
5.Ben dediğinizi aynen yaptım valla:))...Saygıdeğer arkadaşım valla böyle yazıyor dileyen açar!!
6.Hımm, mimim sende .. yağ satar durumları!! Benim ustam!! pardon benim mimlediğim 5 blog arkadaşım:
1 - Türkiye ve Hayata Dair.
2 - GünCeraN
3 - İçimdenGeldiğiGibi
4 - Hasat
5 - IvırZıvır
Şimdiden kolay gelsin arkadaşlar... Canı gönülleri bilir.. Yazana da merhaba!! yazmayana da!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder