Mim...

Sevgili İçimden Geldiği Gibi beni mimlemiş, tesadüfen eş zamanlı birbirimizi mimlemişiz.. Yayın formatım bu günlerde böyle..Kendisine buradan ayrıca çok teşekkürler..
Yaptığım 4 iş:
Üniversiteden sonra eğitim subaylığı (astğmn.) bir yıl, bir ay cem teflonda satış elemanı, İ.E. İlaç firmasında 2 yıl tıbbi mümessil, M.E.B. da öğretmenlik 20 yıl, halen çalışmalara devam..
Defalarca izleyebileceğim 4 film:Aslında defalarca hiç film izlemem, kısaca iki kez izlediğim filmi anımsamıyorum.. Yinede film olarak izlediklerim içinde aklımda kalanlardan;
- Dondurmam Kaymak,
- Eylül Fırtınası,
- Kapıdaki Düşman,
- Schindler'in Listesi
Yaşadığım 4 yer:
-Amasya
- İstanbul
- Kırşehir
- Aydın
İzlediğim 4 tv programı:
- Haydi Gel Bizimle Ol,
- Eko Diyalog
- Genç Bakış
- Yorum Farkı
Tatil için gittiğim 4 yer:
- Marmaris
- Ören/ Milas
- Gökova/Akyaka

- Seferhisar
En sevdiğim 4 yemek:
- Balık (her türlüsü!!)
- Kabak Dolması
- Mercimekli Hamur Çorbası
- Kuru Fasulye
Hemen şimdi olmak isteyeceğim 4 yer:
- Rio
- Paris
- Roma
- Hindistan
Bir yağmur damlası olsaydım düşmek isteyeceğim 4 yer:
- Bozkırların üzerine üzerine yağmak isterdim
- Tüm umutlarını yağmura bağlamış çiftçinin çorak topraklarına,
- Çıtır güzel kızların saçlarına J)
- Anadolu’ma yağmak isterdim…

Sorular ilgilerini çeker yazmak isterlerse Latife Hocam Laguer, Zehra Hocam hamdivehusnucan ve Şanel Hanım Tropicalmalibu’ya paslıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder