Önde))


18 delikli, çok büyük bir golf kulübünde oyuncumuz, kaçıncı delikte olduğunu şaşırır..Az ilerde, oyuna kendinden önde başlayan kadın oyuncuya yanaşır;
— Şeyy. Kaçıncı delikte oynadığımı şaşırdım da.
— Ben 7'nci delikte oynuyorum, siz benden bir delik geride başladığınıza göre, 6'da olmalısınız bayım!.
Adam teşekkür eder, oyununa geri döner. Bir süre sonra, yine kaçıncı delikte kaldığını şaşırır. Aynı bayana koşar.
— Ben 14'üncü delikteyim, sizde benden bir delik geridesiniz yani 13'tesiniz bayım!
Sonunda oyununu bitiren adam, kulübün barında kendine yardımcı olan kadını görür ve yanındaki boş olan tabureye oturur;
—Tekrar teşekkürler! Size bir içki ısmarlayabilir miyim?
Laf lafı, laf kapıyı açarken, adam kadına;
— Mesleğinizi sorabilir miyim?
— Satış şefiyim.
— Aaa. Çok ilginç, ben de satış şefiyim, ne sattığınızı merak ettim doğrusu?
Kadın, yeni tanıştığı adama gülümseyerek;
— Orkit! der.
Bunun üzerine adam başlar gülmeye..Tabureden düşer yerde tepinerek sürdürür. Olanlara bir anlam veremeyen kadın, birazda öfkeli;
— Bayım!! Komik olan ne?
— Yo yo!!. Bu nasıl olur? İşimde de öndesiniz!
— Nasıl?
— Tuvalet kâğıdı satıyorum da!!.

Birleşmiş milletler yardım kampanyası çağrı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder