Kösele..

Adamın canı biftek çeker, lokantaya gider. Garson gelince:
— Bana, bir biftek delikanlı!.
Garson çok geçmez biftekle geri döner. Adam bir bifteğe bakar,bir garsona. Yenilecek gibi değildir. Hiç bozuntuya vermeden konuşur:
— Bizim meslekte buna kaliteli mal derler delikanlı.
— Yaa? Kasap mısınız efendim?
— Hayır. Kösele Tüccarıyım.







Kayserili ile Çorumlu
Kayserili ile Çorumlu, bir deniz seferinde gemileri battığından ıssız bir adaya düşer. Aradan bir süre geçer, yaşamlarını burada sürdürürlerken, kıyıda bir şişe bulurlar. Şişeyi açtıklarında her zamanki gibi içinden bir cin çıkar;
—Ben bu şişenin ciniyim, sizin bir dileğinizi kabul etmek için geldim. Evet, dilekleriniz nedir?
İlk önce Çorumlu atılır:
—Beni çok zengin yaparak evime götür.
Cin elini şıklatır. Çorumlunun dileği yerine gelir.
Cin dileği için Kayseriliye döner.
Kayserili;
—Versene o Çorumlunun adresini!!.



Birleşmiş milletler yardım kampanyası çağrı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder