47. Yaş :))

Adamın biri yaşlı görünmekten şikâyetçidir. 47. yaş gününde yüz gençleştirme ameliyatı olmaya karar verir. Ameliyat olur.Yeni ve genç yüzü ile çok mutludur. Evine dönerken gazete alır ve sorar;
— Beni kaç yaşında tahmin edersiniz?
Gazete satıcısı;
— Mmmm. Bilmiyorum ama 32 olabilir.
Adam çok mutlu olur ve
- 47 yaşındayım!!
Daha sonra McDonalds’a gider, hamburger ısmarlar ve kasadaki kıza aynı soruyu sorar,
Kız:
— İnanın en fazla 29 gösteriyorsunuz.
Adam havalara girer göğsünü gerer ve
— Hayır, ben 47 yaşındayım!
Adam bu defa otobüse biner. Otobüste yaşlı bir bayanın yanına oturur ve sorar;
— Affedersiniz hanımefendi, beni kaç yaşında tahmin edersiniz?
Yaşlı kadın düşünceli bir şekilde adamın suratına bakar;
— Oğlum ben 85 yaşındayım ve artık iyi göremiyorum. Ama ben genç iken erkeklerin yaşını bilmek için şu yöntemi geliştirmiştim. Elimi erkeklerin kilotunun içine sokar ve “şey”lerini tutar ve yaşlarını tam olarak söylerdim.
Adam bir ara duraklar, düşünür, “otobüste nasıl olsa bizden başka kimse yok” ve
— İyi tamam, sizin yönteminizle bir bakın.
Yaşlı kadın sokar elini adamın kilotunun içine ve tam 5 dakika sonra çıkarır;
— Siz tam 47 yaşındasınız.
Adam şaşkın bir şekilde;
— İnanılır gibi değil! Ama doğru.. Lütfen söyleyin bana!! Bunu nasıl bildiniz?
Yaşlı kadın;
— Ben McDonalds‘ta sizin hemen arkanızda duruyordum! J)


Birleşmiş milletler yardım kampanyası çağrı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder