Denenme

Büyük bir sanayiciye, eski okul arkadaşından şöyle bir mektup gelir:
“Sevgili dostum, beraber geçirdiğimiz tatlı günlerin hatırasına hürmeten, oğlum Ali'ye fabrikanda bir iş vereceğini ve.....”

Sanayici mektuba hemen şu cevabı gönderir;
“Sayın Ahmet Bey, beraber geçirdiğimiz günleri ben de unutamam. Fakat ne yazık ki fabrikamda şimdilik boş bir yer olmadığı için......”

Eski arkadaştan ikinci mektup gelir:
“Geçen mektubumda bir teferruattan bahsetmeyi unutmuşum. Oğlum işe girerken kendisine miras kalan 500 milyar lirayı da sermaye olarak size vermek kararındadır….”

Sanayici ikinci mektuba daha hızlı karşılık verir:
“Sevgili dostum. Oğlunuzu bağrımıza basmaya hazırız. Derhal bana gönder. Lisede ne yaman bir çocuktun, hatırlıyorsun değil mi?...”

Eski arkadaştan üçüncü ve son mektup:
“- Düzeltme -
1. Oğlumun hiç sermayesi yoktur.
2. Zaten benim oğlum da yoktur.
3. Senin yine okuldaki gibi olup olmadığını öğrenmek istemiştim. Öğrendim. Teşekkürler!”

Birleşmiş milletler yardım kampanyası çağrı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder