Pamuk :))


Nasıl oluyorsa? Bölükte; aşçının yemekleri yüzünden, erbaş ve erler hemoroit olur. Tam 107 kişi yatak yorgan yatar. Olayı duyan komutan reviri denetlemeye gelir, her askere tek tek durumunu sorar:
—Merhaba asker, hastalığın nedir?
—Sağ ol komutanım, hemoroit’im var.
—Tedavi olarak ne yapıyorlar?
—İlaçlı pamuk efendim.
—Bir arzun var mı asker?
—Bir an evvel iyileşip tekrar vazifeme dönmek istiyorum komutanım!.
Komutan her erin önünde durup aynı soruları sorup hep aynı karşılığı alınca memnun olur.
Sıra en son sıradaki ere gelir. Ona da usulen aynı soruları sorar:
—Merhaba asker, hastalığın nedir?
—Bademciklerimden rahatsızım efendim.
—Öyle mi? Peki, sana tedavi olarak ne veriyorlar?
—İlaçlı pamuk efendim.
—Güzel. Peki, bir isteğin var mı evladım?
—Var, efendim. Mümkünse sıra bana gelince pamuğu değiştirsinler.

Birleşmiş milletler yardım kampanyası çağrı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder