Medeni Haller!!

Görüş

Karı - Koca kahvaltı masasında tartışır. Adam hiddetle masadan kalkar;
— Sen zaten yatakta da iyi değilsin! der.
Hışımla evi terk eder. Bir süre sonra kötü bir hareket yaptığını düşünür, durumu
kurtarmak için telefon açıp, karısının gönlünü almaya karar verir. Kadın telefonu defalarca çaldırınca açar. Adam sinirli bir şekilde;
— Telefona neden bu kadar geciktin?
—Yataktaydım.
— Bu saatte yatakta ne yapıyorsun?
— İkinci bir görüşü alıyorum!!

















Babası!!

Adamın 6 çocuğu vardır. Bu başarısından fazlasıyla da gurur duymaktadır. O denli gurur duyuyor ki; karısını, onun tepkisine rağmen;
— 6 çocuğumun annesi, diye çağırmaya kadar götürüyor.
Karısı bu duruma çok bozuluyor, sinirleniyor, uyarıyor ve içerleniyor;
— Benimle bu tür konuşma! Benim bir adım var! Ayrıca bunları 9 ay sen taşımadın karnında!!
Eşinin bu çıkışları karşısında adeta zevk alıyor, içten içe gülüyor, mutlu oluyor adam.
Bir gece partiye gidiyorlar. Adam eve dönme vaktinin geldiğine karar verdiğinde, karısının da gitmeye hazır olup olmadığını öğrenmek için olanca sesiyle bağırıyor;
— Eve gidelim mi, 6 çocuğumun annesi?
Kadın, kocasının bu dangalaklığından son derece rahatsız, aynı şekilde bağırıyor;
— Ne zaman istersen, 4 çocuğumun babası!



Nihayet!!

Karı- koca, evliliklerinin 40.yıldönümünde sert bir ağız dalaşına girerler.
Adam;
— Sen öldüğünde, mezar taşına şöyle yazdıracağım.”Burada benim karım yatıyor, her zamanki gibi soğuk”
— Yaa? Sen öldüğün zaman da ben senin mezar taşına şöyle yazdıracağım.”Burada benim kocam yatıyor.Nihayet sertleşti!!”


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder