Öbür taraf.:))


Karadenizli, Kayserili ve Diyarbakırlı üç arkadaş aynı trafik kazasında ölür. Cenazeleri dualarla, gözyaşlarıyla kaldırılır. İki gün geçer, bir de bakarlar ki Karadenizli, çıkmış mezardan, üstünü silkeleyerek geliyor.
Önce büyük bir panik yaşanmış haliyle, sonra bakarlar zombi mombi değil, bayağı kanlı canlı, cesaret edip yanına yanaşır ve merakla sorarlar:
—Yahu sen öteki dünyadan nasıl geri döndün?
— Öte tarafta da işler buradaki gibi yürüyormuş meğer, rüşvet, haksızlık, yolsuzluk.. Geri
göndermek için 5 bin dolar istediler, bastım parayı geri geldim.
— Eee, diğer iki arkadaşın niye gelmedi?
— Vallahi ben gelirken, Kayserili hâlâ “3.500 dolara olmaz mı, yap bir indirim de ayağımız
alışsın!” diye pazarlık ediyordu.
— Ya Diyarbakırlı?
— O da “Ben vermem, Devlet versin!” diye inatlaşıyordu..

Birleşmiş milletler yardım kampanyası çağrı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder