Sponsor:))

Basketbolcunun biri o gün ki maçı kazanmanın ödülü olarak evine bir kız atar. Sohbet faslını geçtikten sonra yatak odasına giderler. Kız soyunur oyuncumuzda gömleğini çıkarır. Kolundaki puma dövmesini farkeden kız sorar:
— O dövme de ne öyle?
— Puma’dan sponsorluk almıştım. O yüzden yaptırdım,
Daha sonra pantolonunu çıkarırken, bacağındaki nike dövmesini görür. Kız sorar:
— Peki, bu ne?
— Ne sandın güzelim!! Sıradan bir sporcu mu? Pöh!! O da sponsorumdu. O yüzden yaptırdım.
Sonunda basketbolcu anadan doğma soyunur. Penisinin üstünde aids yazısını görünce kız delirir, başlar bağırmaya:
— Hayvan herif! Ben, asla aidsli biriyle yatmam, niye bana söylemedin aidsli olduğunu? Ben gidiyorum!!
Bunu duyan basketbolcu gayet sakin:
— Dur ya!! Kaç aylıksın!! Birazdan adidas olacak!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder