Öğrenmek..


Adamın gece yarısı yolda giderken arabasının lastiği patlar. Stepne ile değiştirmeye çalışır ama nafile. Bijonlar çok sıkı olduğundan bir türlü beceremez. Yardım için etrafına bakar,
ileri de park yapmış sürekli sallanan bir araç görür ve yaklaşır..
Bu sırada yaklaştığı arabada, kadın erkeğine:
— Daha daha… Bu ne ki? vb.. laflar söylemektedir...
Bizim ki çaresiz arabanın camına tıklar:
— Yahu ben şu lastiği bir türlü değiştiremedim. Yardımcı olur musunuz?
Arabadaki erkek:
— Yav abi!! İyi yetiştin, sen şunla ilgilen, ben senin arabanın lastiğini değiştiririm.
Bizimki arabaya geçer ve kadını tatmin etmeye başlar. Birden ne olduğunu anlamadan kırmızı-mavi ışıklar görür. Kapıyı açan polis fenerini uzatır:
— Ne yapıyorsunuz siz burada?
Bizim ki:
— Karımla sevişiyorum.
— O zaman git evinde yap kardeşimmm!! Niye burada yapıyorsunuz?
— Vallahi polis bey! Karım olduğunu siz feneri tutunca öğrendim!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder