Ağır Tahrik!!

Savcı, sanık sandalyesindeki yaşlı teyzeye sorar:
— Bize yaşınızı söyler misiniz?
— 86 yaşındayım
— Lütfen! Bize olay günü neler olduğunu anlatın.
— O gün hava çok güzeldi ve ben parkta oturuyordum… derken o adam geldi yanıma oturdu
— Onu tanıyor muydunuz?
— Hayır, ama tatlı birine benziyordu
— Sonra ne oldu?
— Birden bacaklarımı okşamaya başladı...
— Ona engel oldunuz mu?
— Hayır
— Neden?
- Çünkü hoşuma gitti... kocam 30 yıl önce öldüğünden beri kimse bana
böyle dokunmamıştı....
— Sonra ne oldu?
— Sonra göğüslerime dokundu….
— Engel oldunuz mu?
— Hayır
— Neden?
— Çünkü bana kendimi uzun zamandır ilk defa bir kadın gibi hissettiriyordu...
— Sonra ne oldu?
— O kadar tahrik olmuştum ki bacaklarımı açtım ve "Seviş Benimle Hadi Seviş Benimle!"diye bağırdım...
— Sizinle sevişti mi?
— HAYIR! Ben öyle bağırınca o da birden "Gülümseyin, Kamera ŞakasıIIII!!"diye bağırdı, ben de onu vurdum !!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder