Kırıştırma..


Bir aylık yeni evli Özden’e yan komşusu yaşlı Şatire Teyze misafirliğe gelmiş ve kapıyı çalmış. Özden kapıyı açınca, Şatire Teyze şaşırıp kalmış.Karşısında Özden anadan doğma çıplak duruyormuş..
Yaşlı Teyze:
— Neden böyle çırılçıplaksın? Rahatsız ettim galiba…
—Biz buna “aşk elbisesi” diyoruz. Her akşam kocamı ben böyle karşılıyorum. Kapı çalınınca, gelen o sandım da….
— Ben seni rahatsız etmeyeyim kızım. Daha sonra yine gelirim, diyerek dönmüş evine.
Veee o akşamda Şatire Teyze de anadan doğma karşılamış kocasını. Kocası şaşkın:
— Bu ne hal? Ne oldu sana böyle kuzum?
Şatire Teyze gülümsemiş:
— Bu hale “aşk elbisesi” diyorlar bey! Ben de seni böyle bir elbiseyle karşılamak istedim..
Kocası kaş altından Şatire Teyzeye:
— İyi ama seninki çok eskimiş! Baksana her yeri kırış kırış, buruşuk.. Ya hiç giymeseydin yahut hiç değilse bir ütüleseydin!!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder