Şartsız Kredi!!

Fırsatçı, üçkâğıtçı ve yaktığı canlar ile çevresine illallah çektiren adam için her yol mubahtır. Batak işleriyle dosyası kabarmıştır, sıyrılmasını da çok iyi yapmaktadır. Piyasanın altını üstüne getiren bu adam yüzünden, işlerinin sarpa sardığını gözleyen banka müdürü dayanamaz;
— Bana bu adamı yollayın!
Çok geçmez, filanca bankanın şartsız kredi verdiğini duyan adamımız, doğru banka müdürünün yanında alır soluğu;
— Şartsız kredi almak istiyorum!
Müdür; minnettar, gayet sakin ve keyifli bir edayla;
— Hayhay efendim! Ne kadar kredi istiyorsunuz?
— 500 milyar yeterli..
Banka müdürü kasadan parayı çıkarır, desteleri tek tek torbaya koyar. Almak için torbaya yönelen adama;
— Lütfen!.. Bu parayı alabilmeniz için tek şartımız var.
—Hani hiç bir şey istemiyordunuz?
— Beyefendi sizden kefil, senet, ipotek istemiyoruz!. Sadece bankamızın prensipleri böyle. Sizden 2 adet yakın çekim göz resmi, 2 adette yakın çekim çıplak kıç(!) resmi.. Hepsi bu!! Tabii işinize gelirse!!
Şaşkınlığı müdürün ciddiyeti ile iyice artan adam,” işin içinde parayı almak var! nasılsa" diyerek hemen çıkar, resimleri çektirir, banka müdürüne getirir. Müdür resimleri alır, evirir çevirir ve epey oyalandıktan sonra;
— Kusura bakmayın beyefendi! Size bu krediyi veremeyiz!
— Neden??? İstediklerinizi getirdim ama!!
— Kriterlere uymuyorsunuz!
— Nasıl?
— Efendim resimleriniz de görüldüğü kadarıyla sizde bu parayı alacak göz var!! Lakin geri ödeyecek kıç(!) yok!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder