Dilek..


Köhne bir kasaba da papaz ve onun da iki tane papağanı varmış. Papağanlarda sahibi gibi oldukça inançlı ve dindarlarmış. Sabah-akşam kafeslerinde oturur; İncil okuyup, dua ederlermiş. Papazın cemaatinden bir kadınında iki dişi papağanı varmış ve papazın erkek papağanları ne kadar ahlaklı ise kadının dişi papağanları da o kadar ahlaksızmış. Öyle ki kadın eve misafir almaya korkar olmuş. Gelen misafirlerin önünde alenen:
— Erkek istiyoruz! diye, bağırırlarmış.
Gelen misafirlerin yanlış anlamasından da korkan kadın sonunda dayanamamış ve papaza:
— Bu papağanlarla başım dertte, nasıl ıslah edeceğimi bilmiyorum. Ne olur bana yardım edin peder! Papaz da:
— Sen getir onları bana, benim papağanların kafesine koyalım da ahlak öğrensinler biraz, benim papağanlar sürekli dua eder
Kadında almış papağanları getirmiş papazin evine... Kafese girer girmez dişi papağanlardan birisi:
— Hey yakışıklı, iki tane ucuz fahişe ister misiniz kafesinizde!
Erkek papağanlardan biri ötekine dönüp:
— Benim gördüklerimi sende görüyor musun?
Öteki:
— Oluuum!! Bütün dualarımız kabul oldu lan sonunda!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder