MİM!!

Sevgili Erdal kardeşim beni mimlemiş..(Bu mimlemenin sobe den ne farkı var bunu da bilmiyorum.) Konu “Mal varlığını açıklar mısın?” diye..Can Yücel’den esinlenmiş bir konu.. (Bu konunun Şairimize ait olup olmadığı tartışmalı sanki? Neyse niyet önemli!!)
Mal varlığı beyanı, nereden buldun yasası şeklindeydi kabak kıçı açık memurun başına patladı..Bilmem biliyor musunuz her yıl bizden zaten istiyorlar.Önergeyi veren de Kırşehir milletvekili Gökhan Maraş’tı.Çıkış nedeni, o zamanlarda ayyuka çıkan hortumları önlemekti, dediğim gibi kabak bizim başımıza patladıJ)
Bu mimleme işine bir kere girince peşi gelir ya!! Yinede genç arkadaşıma karşılık vermemek de olmaz diyorum.Şimdi nereden başlasam ki..
— Yaşamı paylaştığım, meslektaşım, eşim var. Bu birlikten liseye giden birde kızım var. Ölsün diye iki günlük poşetlenip atılmış ama gözümüz gibi bakarak bir yaşına gelmiş durumda, bağımlılık yapan kedimiz var.
— Öyle taşınmazım yok, ev yok, arsa ve tarlamda yok, aslanlar gibi artış zamanı pazarlık yaptığım ev sahibim var.
— Taşınır ne var derseniz: 2000 model fort fiesta, saz, Exper laptop, çoğu branşımla ilgili kitaplarım, öğretmenler odasında da bana ait bir dolabım var.
— Briç oyun tutkusu var. Ama bir şekilde dağılan ve bir daha da yan yana gelemeyeceğimiz ekibim var. Bu nedenle bir süre internetten oynamayı sürdürdüğüm, sonrada sanal ortamın aynı tadı vermediği için bu oyundan soğuyan duygularım var.
— Her yıl gerekli olur diye geçmiş yıllara ait zümre tutanakları, yazılı soruları, dershanelerin reklam amacıyla verdikleri test kitapları, mesleğimin ilk yıllarında (bekarken) aldığım öderken de başka bir şey alamadığım, çok zorlandığım, ansiklopedim var.(Bu kadar ucuzlayacağını bilsem alır mıydım?!)
— Her yıl değişen ama her seferinde bir öncekileri aratan öğrencilerim var. Cadde de, sokakta hatta facebook ta gördüklerinde merhabasız geçmeyen çoğu da üniversite okuyan öğrencilerim, evlenme zamanları geldiği için düğünlerine gitmeye başladığım öğrencilerim var.
— Ne olacak? Nasıl Olacak? diye çocuklarını soran ve sormayan velilerim var.
— Çoğu emekli olmuş her seferinde kurul toplantılarında değişen, gezilerde, eğlencelerde birlikte olduğum meslektaşlarım var.
— Artık kuşa dönse de ağzını açtıklarında dokunmadan edemedikleri yaz tatilim var.
— Tatilde memleketimde birlikte büyüdüğüm arkadaşlarım, akrabalarım eş- dostum var.
— Sağlık konusunda şikayetlerim var..Stenim var, tahlil etmeyi bekleyen üreteri tıkadığı için alınan değerli bir taşım var.
— Çok isteyip de düzenli yürüyüşleri ihmal ettiğim tembelliklerim var.
— Artık yakını okumakta zorlanan bir çift gözüm var.:))
— Sizinde bildiğiniz gibi hobi düzeyinde uğraştığım, bana göre de eğlenceli bulduğum fıkra arşivi olarak kullanabilecek bloğum var. Şimdilik bunları yeterli gören bir de yüreğim.

Bu
Fıkra Sevenlere'nin Mal Beyanıdır.Halka arz ediyorum.
Bu zinciri devam ediyoruz bu durumda:)) Söyleyin bakalım Mal Varlığınızı:)) !!
Hülya'da Buluşalım,
Fikir-Derleyicisi Burak Bey,
Yeni Düşler Satıcısı-Royalrojana

Ben de Erdal'ın söylemiyle Sizi halka arz ediyorum:)) Tabi paşa gönlünüz kabul ederse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder