Dengesiz Espriler!!


— Abi beni niye anlamıyon, sende idrak yolları enfeksiyonu mu var?
— Dün bir Amerikalı gördüm abi. Nassı İngilizce konuşuyo görecen.
— Dünya delikanlı olsaydı yuvarlak olmazdı.
— Üniversite öğrencisinden okey, bilardo dersleri.
— Sanık! Ayağa kalk! ve çocuklu kadınlara yer ver.
— Kopya gelecek yerden kola esirgenmez.
— Kumarı bırakacağıma bire on bahse girerim.
— Bilmemek ayıp değil yeter ki çaktırma.
— Daha son kullanma tarihine çok var. Yavaş iç meyve suyunu.
— Eskiden hiçbir işi tamamlayamazdım ama bu ke
— O kadar kekemeydi ki, kendisine saldıran adama “Ben sizin bildiğiniz kızlardan değilim” diyene kadar bizim bildiğimiz kızlardan oldu.
— Düşün ve hepimizi şok et böylece.
— Son gülen hep sen olacaksın. Çünkü her şeyi geç anlıyorsun.
— Kendim için istiyorsam namerdim. Allah’ım annem için bana zengin ve güzel bir gelin ver.
— 1958′de içilen kahvelerin hatırı dolmuştur. İlgilenenlere duyurulur.
— Kızlarda baktığım ilk şey onların bana bakıp bakmadığıdır.
— Reklamların en heyecanlı yerinde film koymalarına sinir oluyorum.
— Eğer intihar etmezsem ölürüm ya!
— Sözlüden zayıf aldım ama olsun önemli olan katılmaktı.
— Yok abi, bu teknolojik gelişmenin SONY gelmez.
— Bu yaşta bu zeka, ilerde mutlaka geri zeka.
— Paranın ne önemi var. Mühim olan miktarı.
— Ayakkabılarınızı kirletmeyin. Çoraplarınızın içine giyin.
— Bugün hangi semtlere temiz hava verilecek?
— Asansör bozuktur. En yakın asansör karşı apartmandadır.
— Nefes alamıyorum. Atmosferi açın.
— Amerikan futbolu spor ise savaş olimpiyattır.
— Ders çalışmak bir eğlencedir ama canım hiç eğlenmek istemiyor.
— Yüce şeytan! Sen bizim sevaplarımızı bağışla.
— Allah seni mutluluk yağmurları altında şemsiyesiz bıraksın.
— Bugün bundan sonraki hayatımın ilk günü.
— Tam düne alışırken bugün oldu.
— Bildiğim tek şey, hiçbir şey bilmediğim.
— Kaynanam kayboldu. Görenlerin görmemezlikten gelmeleri rica olunur.
— İlahi Azrail! Sen adamı öldürürsün.
— Başına kuş pislemiş, anaaa jöleymiş.
— Sekiz zayıflı bir karne kaybolmuştur. Bulanların insaniyet namına çöpe atmaları rica olunur.
— İçine ders çalışma isteği gelirse sakın telaşlanma, otur geçmesini bekle.
— Tek maddelik anayasa önerisi : “Herkes kafasına göre takılsın.”
— Aaa! Annemle babam aynı gün evlenmiş.
— Annemler dört kardeş, hayret dayımlar da dört kardeş.
— Paraya para demezdi, çünkü “r”leri söyleyemezdi.
— Futbolcular, çimlere basmayalım.
— Şşşt! Yavaş solla şoför uyuyor.
— Gelinle damadın ayağına basacaksın, gırtlağına değil.
— Eğer birisini unutmak istemiyorsan ona borç ver.
— Ne güzel, senin zeka sorunun yok. Çünkü senin zekan yok.
— Aşk + hayale dalmak = Sınıfta kalmak
— Tam öğrenmeye başlamıştım, okullar kapandı.
— Beni takip etme, kayboldum.
— Şehri terk ediyorum, hesap lütfen.
— Sağlam yaşa, pahalı çal, hızlı kaç.
— Ölenle ölünmez, mirasına konulur.
—“Bütün kadınlar güzeldir” lafı sürümden kazanmak isteyen erkeklerin uydurmasıdır.
— Ozon delik, dünya yuvarlak. Abi ne sapık bir gezegende yaşıyoruz.
— Where is the hareket, there is the bereket.
— No rahmet, without zahmet.
— Oldu, gözlerim doldu.
— Geri zekalılığın üniversitesi olsaydı, seni dekan yaparlardı.
— Dünyada oksijeni karbondioksite çevirmekten başka işlere de yaramalısın.
— Kadın hakkı yoktur, çünkü Hakkı erkek ismidir.
— Edison elektriği buldu, faturasını biz ödüyoruz.
— Bekarlık sultanlıktır, fakat er ya da geç demokrasiye geçilir.
— Güzellik Allah vergisidir. Sivilceler ise KDV’si.
— Sırtımda çok büyük bir yük var. Aa! O da ne? Okul çantasıymış.
— Telefon numaramı kaybettim, sizinkini ödünç alabilir miyim?
— Sigara ölümdür! Türk genci ölümden korkmaz.
— Stres, sınavda kopyasız kalmaktır.
— Sıkıcı dersleri değerlendirin. kitabınızın kenarını süsleyin.
— Gül de dişlerin hava alsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder