Veranda!!

Adamın biri, çoktandır görmediği arkadaşına rastlar:
— Ooo Merhaba İbişko! Ne var ne yok, nasılsın, iyi misin?
İbişko:
— Artık adım İbişko değil, Üstüngil. Çok daha havalı olsun diye değiştirdim adımı.. Durumumu soruyorsan, olağanüstü, iyi.. Çok zengin oldum, çalışmama artık gerek yok. Deniz kıyısında büyük bir villa aldım. Sabahları denize giriyor,sonrada gidip verandanın üzerine uzanıyorum.. Öğleden sonra da denize giriyor, yüzmekten yorulunca yine verandanın üstüne çıkıyorum. Geceleri de, hava ılıksa, verandanın üstünde uyuyorum..
İbişkoy’la karşılaşan adam, akşam eve gidince karısına:
— Biliyormusun?!! Bu gün İbişko’ya rastladım. Çok zengin olmuş, rahat mı rahat bir hayat yaşıyormuş.. Kendisi de, karısıyla birlikte adlarını değiştirip, havalı isimler almışlar. Bizim İbişko’nun adı Üstüngil olmuş, karısının adı da, Veranda…
                                                                       Çetin ALTAN’dan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder