Matrak..

Hemşiranım
Sabah saatlerinde bir hastanenin yoğun bakım odası.. Pür neşe içinde odaya giren bir hemşire hanım ve şakıyan sesi:
— Ahmet Beyy, Ahmet Beyyy bugün keyifler nasıl? Ama küs müyüz canım?
Ahmet beyde ne ses ne nefes. Hemşire hanım neşeli neşeli gezinirken dayanamayan hademe bir yandan yeri silerken cevap verir:
— Hemişiraanım bu hasta eks olmuş galiba..
Hemşire hanımdan el cevap:
— Sus da işine bak senn!
Ve nice sonra hastanın nabzına bakan hanımefendi hayretle bağırır:
— Aaa hakkaten!!
Bu olayı izleyen diğer hasta yani dayımın bize aktarırken son cümlesi:
— Kendimi Türk hademelerine emanet etmek istiyorum.

Gaz kokusu
Büyük marketlerin birinde, kasa önünde kuyruktayız. Birden etrafa kötü bir koku yayılıyor, herkes yüzünü ekşitiyor "Kokunun kaynağı ben değilim." gibilerinden.
Taaa ki kuyrukta babasıyla bekleyen 8 yaşlarındaki o veletin:
— Baba bu kokunun aynısından bizim banyoda da vardı, demesiyle, ortada kırmızı suratlı bir baba ile olayın faili bulunduğu için rahatlayıp tebessüm eden bizler.

Siyah olsun da...
Kendi arabası diye siyah gördüğü farklı markadaki her arabaya binmeye çalışan ve birinde de başarılı olup araba anahtarı kabul etmiyor diye servisi arayan, iki saat nasıl olup da çalışmadığı hakkında servis elemanına cepten bilgi veren başka salak var mı? Arabalarınızı kilitlemeden çıkmayın; binerim...

Eniştemin intikamı
Enişteme takılıyorum;
— Arabayı değiştirsene artık, benden bile daha yaşlı!!
— Değiştiremem, araba yolda kalınca teyzen arabayı itiyor, peşimden koşması çok hoşuma gidiyor. Yıllarca ben koştum peşinden, şimdi biraz da o koşsuun!! yanıtıyla gülüyorum, gülüyorum, hala gülüyorum.

Gözlem yeteneği
Trafik kazası nedeniyle gece acile getirilen hastanın odasını yakınları doldurdu.
Kontrole gelen doktor bize dönerek:
— Hastayı gözleme alın, deyip odadan çıktı. Peşinden tüm hasta yakınları da odadan çıktı. Biz hastayla ilgilenirken on beş dakika sonra odanın kapısı aralandı. Hasta yakınlarından biri elinde sıcacık bir gözlemeyle odaya girdi ve bize usulca yaklaştı:
— Doktor bey gözleme alın dediydi, bunu nereye bırakayım? Siz mi yedirirsiniz anası mı gelip yedirsin?

Geberin Köpekler!
Anti-bakteriyel sabunla ellerimi yıkarken;
— Geberin köpekler!, diye kahkaha atıp, bakterilerin ölüsünü zihninde canlandıran, bundan da zevk duyan ben mi, yoksa neden güldüğümü anlattığımda:
— Hayvansın sen, onların da canı var! diyen kız arkadaşım mı, acaba daha çok alkışı hak ediyor?Alkışlayan ellerde bakteri dökülsün, olmasın lütfen.

Geç bunları
Dekorasyon dergisine bakarken bir sandalyenin iki aylık maaşına tekabül ettiğini gören kuzenimin yorumu:
— Geç bunları, bizde ona oturacak g.t yok!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder