Lavuk!!

Acayip yakışıklı bir zenci Amerika 'da çok lüks bir otelden içeriye girmiş. Bir elinde Bond çanta, omzunda bir papağan. Resepsiyondan odasına çıkarken akşam yemeği için 100 kişilik yemek servisi istediğini söylemiş. Akşam restoranın kapısından yine elinde Bond çanta, omzunda kuş, tek başına girmiş. Oturmuş yemeğini yerken, papağan masaları dolaşıp geri kalan 99 yemeği birer birer yiyip bitirmiş. Otel personeli toplanmış, fal taşı gibi açılmış gözleriyle olayı izlerlerken şef garson dayanamamış:
- Bu nasıl iştir..?
Zenci başlamış anlatmaya:
- Bir tarihte İstanbul 'a tatile gittim. Kapalıçarşı ' da gezerken eski bir lamba buldum, beğendim aldım. Döndüğümde lambayı silip temizlerken içinden bir cin çıktı, 'dile benden ne dilersen, 3 dilek hakkın var' dedi. İlk dilek olarak, bir çanta param olsun, harcadıkça içi tekrar parayla dolsun istedim, işte bu çanta, yıllardır harcarım, her açışta yine doludur.
İkinci olarak dünyanın en yakışıklı zencisi olayım dedim, işte görüyorsunuz. Eh, bir erkek hem paralı, hem de yakışıklı olursa başka ne ister;kuşum hiç doymasın dedim, 'yanlış anladı lavuk...' !..


HERHALDE!!

- 3 ay önce ailemize katılan, Sefer adını verdiğimiz kaplumbağamız dün vefat etti. Aile arasında sade bir törenle belediyenin yeşil alanına gömdük. Hayvancağız durduk yerde can verdiği için gidip onu satın aldığım
dükkanın sahibine nedenini, ne olabileceğini sordum:
- Abi, onlar kış uykusuna yatar!, yanıtını almış bulunmaktayız, hepimizin başı sağ olsun. Bu vicdan azabıyla ben de çok yaşamam herhalde!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder