Getirmek..


Yahudi'nin adı çıkmış dokuza, inmez 8’e bi kere ... Randevu evinin kapısını çalar:
- Merhaba, Samantha ile görüşmek istiyorum.
- Bir dakika efendim.
Adamı içeri alırlar. Bir süre sonra çok güzel bir kadın merdivenlerden iner:
- Beni aramışsınız! ?
- Evet. Geceyi seninle geçirmek istiyorum.
- Tamam, ama benim tarifem biraz pahalıdır. Geceliği bin dolar.
- Parası önemli değil. Geceyi seninle geçirmek istiyorum.
Beraberce yukarı çıkarlar. Geceyi birlikte geçirirler..
Ertesi gün adam yine randevuevine gelir.
- Samantha ile görüşmek istiyorum.
- Beyefendi başka kızlarımız da var!!.
- Umurumda değil, Samantha ile görüşeceğim.
Samantha gelir:
- Yine mi sen!
- Evet. Geceyi seninle geçirmek istiyorum.
- Yalnız fiyatımı hatırlıyorsun değil mi? Bin dolar.
- Hiç önemli değil!! Ben geceyi seninle geçireceğim.
Birlikte yukarı çıkarlar, o geceyi de beraber geçirirler.Ertesi gün, aynı adam, aynı randevuevi:
- Merhaba, Samantha ile görüşmek istiyorum.
Samantha aşağı iner:
- Tanrım !! Yine mi! Bak, devamlı müşterilere indirim falan yapmıyorum. Fiyatım aynı,
bin dolar!!
- Önemli değil. Geceyi seninle geçirmek istiyorum.
Yine yukarı çıkarlar. İşlerini bitirdikten sonra:
- Benden bu kadar hoşlanman çok güzel ama anlayamıyorum. Üç gece Üst üste bana bin dolar ödedin. Nerelisin sen?
- Tel Aviv.
- Tel Aviv mi? Benim ablam da Tel Aviv'de yaşıyor.
- Biliyorum, sana getirmem için bana üç bin dolar vermişti de . .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder