Sobe!!


Güzel bir pazar gününden selamlar tüm arkadaşlarıma!!
FOTOĞRAF SERGİSİ blogcu arkadaşım, meslektaşım beni sobeledi. Latife hocam beni komşu olarak görüyor, gerçekten de kendisi çok iyi bir komşu.. http://laguer90.blogspot.com/
Komşuların iç-işlerine karışılmaz ama merak etmiş belli ki :)) Diyor ki :
- Ev'de yapmaktan en NEFRET ettiğin iş ne!!
Geçmişte eşimin çok severek yaptığı bu nedenle unuttuğum, şimdilerde( bıktı herhalde) elime uzatılan ÜTÜ.. Elimin yakıştığı hane halkınca söylensede sevmiyorum bunu.. Pazar alış- verişlerini de sırf bu nedenle eşime devredeceğim diyede tehditlerde bulunuyorum.. ( Laf aramızda işede yarıyor) Birde Contası eskiyen muslukları değiştirmekten uyuz oluyorum.. Nasıl oluyorsa kaynıyor sanırım musluk başları açamayınca heyheylerim geliyor..
Bu arada Allah'ın bildiğini kuldan niye saklayalım değilmi? Değerli dostum!! İbrahim KAPTAN ,
Ben bu zinciri Zehra hocama taşıyorum.. Malum 4 tane nurtopu gibi torunları var..
Açıkcası merak ettim..Zehra hocam evde hangi ev işlerinden nefret ediyor?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder