Postacı:))


Emekliliği gelen postacı, son iş gününde, gene her zamanki sırası ile evlerin kapısını çalar, postaları bırakır ve vedalaşır..
Birinci ev bir olta takımı hediye eder ve emekliliğinin tadını çıkarmasını diler.
İkinci ev bir kamp çadırı hediye eder ve aynı dilekleri iletirler..
Üçüncü evin kapısını sarışın bir kadın açar, postacıyı içeri buyur eder, üst kata yatak odasına çıkartır, bir güzel sevişirler. Sonra aşağı mutfağa inerler, kadın postacıya muhteşem bir kahvaltı hazırlar, kahvaltısını da eden postacı, giderken, sarışın postacının
eline 1 dolar tutuşturur..
Postacı şaşkın bir durumda:
— Hanımefendi, uzun zamandır bu kadar güzel bir sex yaşamamıştım, çok teşekkür ederim, kahvaltı da muhteşemdi, ellerinize saglık.. Hepsini anladım da şey.. Bu 1 dolar neyin nesi?
Sarışının;
— Dün gece kocamla otururken bugün sizin son gününüz olduğunu, emekli olacağınızı söyledim ve ne yapsak ne hediye etsek dedim; kocam da, “1 dolar ver, s..tir gitsin” dedi.... ama kahvaltı benim fikrimdi!! :-))))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder