Adlandırma!

Yavru tavşan, yuvasından ilk kez çıkar ve çevreyi tanımak için ormanda dolaşmaya başlar. Karşılaştığı ilk hayvana kendini tanıtır:
— Merhaba kardeş!!  Ben tavşan, sen kimsin?
Karşısındaki hayvan:
— Bende katır.
Tavşanın kafası karışır:
— Nasıl yani?
Katır:
— Benim annem at, babam da eşek. Onlar birlikte olmuşlar sonra da ben doğmuşum.
Şaşıran Tavşan yolunu sürdürür. Karşılaştığı başka bir hayvana da:
— Merhaba kardeş!  Ben tavşan, sen kimsin?
Hayvan:
— Ben mi? Ben kurtköpeği.
Tavşan yine şaşırır:
— Nasıl yani?
Kurtköpeği:
— Benim annem köpek, babamda kurt onlar birlikte olmuşlar sonra da ben doğmuşum.
Hepten şaşkına dönen tavşan yolunu sürdürürken, karşılaştığı başka bir hayvana
kendini tanıtınca. Hayvan:

— Ben mi? Ben Devekuşu.

Bir an iyice afallayan Tavşan sonra gülüp geçer. Biraz daha yol aldıktan sonra; kulağına konan hayvana:
— Ben tavşan!!  Sen de kimsin?
Hayvan:
— Ben atsineğiyim!!
İyice dellenen tavşan:
— Hadi lan oradan!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder