Tamir...


Seçtiği kıyafeti, davranışı ile seksi apeli her tarafından dökülen ev kadını, TV tamircisini eve çağırır. Tamir sırasında genç delikanlının bakışları da, yaratılan bu cazibenin büyüsüyle düşmez üzerinden...
Tamir biter, kadın yaklaşır ve delikanlının boynuna doğru fısıldar;
-Sıra dışı bir istek, bir rica! Şeyy..nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum.
Heyecanlanan tamirci:
-Evet bayan, evet !!
- Söylemek bana çok sıkıntı veriyor ama. Kocam biraz yaşlı, fiziksel zayıflıkları var. Bazı şeyleri artık yapamıyor. Ben genç bir kadınım bazı isteklerimin olması doğal. Sen de genç bir erkeksin!
-Evet. Evet!..
-İnanır mısın!! Siz kapıdan girdiğinizden beri bunu düşünüyorum!
-Evet... Haydi söyleyin artık dayanamıyorum!
- Şu buzdolabını birlikte karşı duvara itebilir miyiz?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder