Vermemişti..


Kadın yatakta sevgilisiyle birlikteyken kocasının eve girdiğini duyar ve yerinden fırlar:
- Çabuk! Karşıya geç ve bir heykel gibi davran!! diyerek adamın her yerine bebe yağı sürerken bir taraftan da bebe pudrası serper:
- Sakın kımıldama ve bir heykelmişsin gibi davran! der.
Kocası odaya gelir ve fazlalığı işaret ederek:
- Bu nedir hayatım?
- O mu? Sadece bir heykel tatlım!. Smith' ler yatak odaları için bir tane almışlardı. Çok beğendim bizim için de bunu ısmarladım.
Kimse o andan itibaren heykel hakkında konuşmaz ve daha sonra yatarlar. Gece yarısı adam kalkar ve doğruca mutfağa gider. Elinde bir sandviç ve bir kutu bira ile geri döner ve heykel gibi duran adama dönüp:
- Al bakalım, bir şeyler ye!! Ben 3 gün boyunca Smith'lerde salak gibi dikilirken kimse bana bir bardak su bile vermemişti!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder