Alem..


Kadın az buz değil, kocası dışında tam üç sevgilisi vardır. Âlemcidir, çılgın zamanlarında kocası evden çıkınca üçünü de eve alır. Yedi kocalı Hürmüz’e taş çıkartır, eğlenirmiş. Yine böyle bir günün sonunda adamlarından birine;
— Sen yarın hanımına bir tepsi dolma yaptırtıp getir! Diğerine;
—Sen de bir büyük kap ayran yaptırıp getir!
Sonuncuya bakmış çok fakir olduğunu da bildiğinden;
- Sen de? Sen boş ver! Senin gelmen yeter!
Ertesi günü kocası işe gitmeyince, tatil olduğunu anlar. Etekleri tutuşan kadın kocasına;
— Sen bugün kahveye filan gitmeyecek misin? Ben evde temizlik yapacağım, diyerek, zar zor da olsa kocasını evden uzaklaştırmayı başarır. Kocasının çıkmasını fırsat bilen sevgililer de hemen eve damlar. Kadın;
— Siz hemen gidin.Bu gün işe gitmedi, kocam buralarda!, derken zil çalar.Kapıyı açmadan önce adamlarını sağa sola saklar, kapıyı açar gelen kocasına;
— Ne oldu?
— Yahu karnım çok acıktı. Bana dolma yapsana, canım çok istedi.
Gözleri parlayan kadın;
- Tanrım!! Bir tepsi dolma olsa da yesek!
Elinde dolma tepsisi olan adam çıkar yerinden. Adam şaşır;
— Sen kimsin yahu?Adam sakin bir şekilde;
— Ben Tanrı tarafından geliyorum. Karınız dolma istedi. Dolmayı verdiği ile çıkıp gitmesi bir olur. Adam olayın şokunu atlatamadan;
— Yaaa tamam da bu ayransız gitmez ki. Sen bari bir ayran yap!
Kadın büyük bir sevinçle;
— Tanrım!! Bir damacana ayran olsa da içsek!
Ayranı getiren adamda çıkar. Kocası tabii çok şaşırır.
— Sen de kimsin?
— Ben Tanrı tarafından gönderildim. Karınız ayran istedi.
Çıkıp gidince, kocası hayretler içinde, kendi kendine;
— Bizim karı ermiş, evliya mı oldu ki?
Aklı üçüncü sevgilisinde olan kadın, kocasıyla oturur, gelenleri bir güzel yer. Sonuncu adam hâlâ saklandığı yerde, 1 saat geçer, 2 saat geçer, 3 saat derken, daha fazla dayanamaz çıkar. Adam sonuncu sevgiliyi de evinde görünce daha bir tok sesle bağırır;
— Ulan! Ulan! Sen de kimsin?
Adam gayet sakin;
— Ben tanrı tarafından gönderildim. Boşları alacağım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder